Sunday, July 08, 2007

KE PULAU BESAU MELAKA


setelah penat bekerja seharian ,kami mengambil keputusan untuk bercuti agar head brain ni normal balik. so kami ke pulau besar .tak ramai orang masa tu .so swimming pool kami yang ambik alih.kami berkhemah kat tepi pantaui jer.tak leh mandi air laut deras.

7 comments:

Anonymous said...

huh. hati-hat dengan tempat yang 'keras' lagi misteri itu. hidup kalian akan sentiasa diselubungi misteri. Perhatikan antara kalian.., pasti menghadapi pelbagai ancaman kesalahan, kekesakan dan kesusahan hidup.

keluangmaniax said...

hish kau ni tak baik percaya benda yang karut marut tu.kesusahan dan kepayahan hidup datangnya dari ALLAH. kita kena sabar menerima dugaannya.amin.

Anonymous said...

En Rizal,
pakcik pernah ke pulau besar 3 kali. Setiap kali ke sana, ada saja masalah yang berlaku. Pesanan orang-orang di sana, jangan minum arak, jangan main perempuan dan jangan tinggal sembahyang. Tapi harus kita ingat.., haram hukumnya mentaklik sesuatu hukum islam, dengan peraturan dan larangan biasa. Yang haram tetap haram walau dimana kita berada. Jangan percaya akan kata-kata nista. Wassalam. Pakcik minat Keluang Man.
hubungi pakcik www.malaysia-today.net

keluangmaniax said...

terima kasih diatas nasihat pakcik jumaat itu

yop labon said...

kenangan di Pulau Besau x dpt aku lupa,sekali ribut daaa mlm tu.lari ke resort tinggal.pastu blkg khemah kita ada kuburannn...hehehe..kena plak pakcik taliban citer psl pulau besau punye kekerasan ...huhuuhhuu

keluangmaniax said...

itu le kenangan tak dpt dilupakan..dan pergi ke rumah kawin dak man..sebelumke pulau besau..terima kasih sapa yg telah byk menolong kami kesana

Anonymous said...

tp korang jangan lupa masa tido kg. aku kat sg.rambai..memasing macam pelarian je gamaknya..n teringat aku citer si godok pasal kucing main gitar kat pulau besar..